Saturday, July 17, 2010

PILIHAN YANG SALAH




Klip video ini dirakamkan sebaik saja KJ diumumkan menang dalam pemilihan sebagai Ketua Pemuda UMNO. Mainkanlah klip video diatas ini. Dengarkan betul-betul apa yang dijeritkan itu; 'KJ ~ Rasuah! KJ ~Rasuah!.....'


Hanya KJ saja kah perasuah selama ini? Bagaimana dengan pemilihan di peringkat bahagian? Tak adakah berlaku perkara sedemikian ini? Dan satu soalan yang baik juga untuk kita tanyakan adalah, apakah yang kita akan dapat jika kita sebagai KP Bahagian berjaya pengaruhi perwakilan untuk mengundi sesiapa sebagai KP UMNO?


Soalan lain pula, apakah NKP waktu itu dapat kerana mendapatkan sokongan untuk Mukhriz sebagai calon KP UMNO? Ini kena tanya Sdr. Halim Mahassan, ada sesiapa dengar bunyi brrupppp? Hehehe! UMNO busuk sampai ke usus!



4 comments:

Anonymous said...

Hehehe, KJ

Nagasakti said...

Pee,
Adakah dengan mentelanjangkan pemimpin UMNO kita dianggap pejuang? Atau dengan mengata orang, hati kita puas, terbalas dendam kesumbat. Satu persoalan yang tengah bermain dalam kepala pembaca blok jerantut. Saudara/i mungkin puas hati, tapi banyak pekara yg saudara/i perlu timbangkan. Kekadang kita lupa keburukan kita, yg kita nampak orang lain. Sebagai pembaca setia, saya rasa kecewa dgn bloger2 di jerantut khususnya yang sangat asyik dengan politik dalaman. Adakah dengan cara ini UMNO boleh bangkit kembali. Adakah kita menyumbang kepada kebaikan parti? Timbangkan, fikirkan, kalau tak nampak tengok cermin.

Anonymous said...

saya nampak aok bodoh nagasakti. mcm wan joe juga. mana ada pemimpin umno jerantut telus. kpd naga sakti lebih kita pikir sapa diri kita sebab sy tgk nagasakti memaqng nampak bodoh dan buta mata hati.

umno memsang dah di penghujungnya bodoh. hehehehhe

NAGASAKTI said...

biar lah bodoh asalkan benda tu hakiki. Tak pelah nak ckp bodoh ke ape ke biar la. Yg penting ialah agama, bangsa dan negara..